Penampilan cantik Babio di CMEF

- 2024-04-15-

Pada 11 April 2024, Ekspo Peranti Perubatan Antarabangsa China (Musim Bunga) ke-89 telah bermula di Pusat Konvensyen dan Pameran Kebangsaan (Shanghai). Pada ekspo ini, Babio membawa produk bintang seperti kit ujian pantas manusia, media serbuk kering, kit ujian haiwan peliharaan, sistem prarawatan mikrob dan pasukan perniagaan untuk membuat penampilan yang menarik, menunjukkan rangkaian penuh penyelesaian sehenti BABIO dalam bidang peralatan perubatan.

Babio Biological ialah salah satu perusahaan tersenarai IVD yang pertama di China selepas pengembangan Papan Ketiga Baharu China, dan rangkaian produknya meliputi rangkaian yang luas. Ia meliputi penyakit kardiovaskular, penyakit berjangkit, ujian dadah, kehamilan, biokimia, ujian miokardium, bahan guna makmal, transfusi dan pemindahan darah dan bahan guna perubatan lain, medium serbuk kering, kit pengangkutan virus dan swab, kit ujian cepat emas koloid dan kit ujian pantas haiwan peliharaan. siri. Kebanyakan produk ini telah lulus NMPA, CE, UKCA, MDAA dan pensijilan antarabangsa yang lain, dan dijual secara meluas kepada 100+ negara dan wilayah.

Semasa pameran, kawasan pameran syarikat orang ramai dalam aliran yang tidak berkesudahan, ramai pelawat berkata bahawa produk dan teknologi kami meninggalkan kesan mendalam kepada mereka, dan mengharapkan peluang untuk mencapai kerjasama.

Babio akan mengambil pameran ini sebagai peluang untuk menggunakan sepenuhnya kelebihan teknikal terkumpul dan kelebihan penyelidikan dan pembangunan di dalam dan luar negara, terus meningkatkan kekuatan komprehensif perusahaan, membina jenama antarabangsa, menyediakan pengguna dengan produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi, dan terus bekerja keras untuk menggalakkan pembangunan China yang sihat.