Dengan pembukaan CMEF ke-89, Babio menjemput anda untuk meneroka trend baharu dalam industri peranti perubatan

- 2024-04-07-

Ekspo Peranti Perubatan Antarabangsa China (Spring) ke-89 (selepas ini dirujuk sebagai "CMEF") akan diadakan di Pusat Konvensyen dan Pameran Kebangsaan Shanghai dari 11 April hingga 14 April 2024. Babio akan membawa produk terkenal seperti kit ujian pantas manusia , medium serbuk kering, kit ujian haiwan peliharaan, sistem prarawatan mikrob, serta teknologi profesional dan pasukan perniagaan ke pameran.


Babio ialah salah satu perusahaan tersenarai IVD yang pertama di China selepas pengembangan Papan Ketiga Baharu China, dan rangkaian produknya meliputi rangkaian yang luas. Ia meliputi penyakit kardiovaskular, penyakit berjangkit, ujian penyalahgunaan dadah, kehamilan, biokimia, pengesanan miokardium, bahan guna makmal, dan pelbagai bahan guna perubatan seperti infusi dan pengumpulan darah dan pemindahan darah, tiub pensampelan virus dan swab, kit pengesanan cepat emas koloid, dsb. Terima kasih kepada daya saing yang kukuh dan perkhidmatan yang memuaskan, banyak produk kami telah diluluskan oleh NMPA, CE, UKCA, MDA dan pensijilan antarabangsa yang lain, dan dijual secara meluas kepada 100+ negara dan wilayah,

Fokus pada teknologi baharu, gua lihat keseluruhan industri! Dari 11 hingga 14 April, Babio akan menemui anda di kawasan pameran 6.1E02 Pusat Konvensyen dan Pameran Kebangsaan Shanghai untuk menghadiri majlis global industri peranti perubatan dan menyaksikan trend baharu industri peranti perubatan China!